Kingdom Come Deliverance 2 - Czarcia Sfora: stara banda Kubienki, Bohut, Mateusz, Komar, Janosz, Raniek
Czarcia sfora - Kingdom Come Deliverance 2.
Porozmawiaj z Kubienką na temat jego starej bandy. Potem zajmij się pierwszymi dwiema osobami, które możesz zrekrutować.
Mateusz
Najpierw rusz do wójta Miskowic. Dowiesz się od niego, że Mateusz grasuje w okolicy i jest wyznaczona za niego nagroda. Udaj się do oznaczonego obszaru.
Mateusza znajdziesz dokładnie w miejscu pokazanym wyżej. Jest to ogólnie rzecz biorąc obóz wroga, gdzie NPC stacjonuje za dnia. Jeśli jest noc, prześpij się na łóżku i poczekaj na niego.
Finalnie podczas dyskusji nie uda ci się go przekonać do powrotu. Zamiast tego możesz zaatakować jego oraz bandę w ramach aktywności pobocznej o nazwie Poborca, a potem wykraść mu księgę.
Janosz i Lojza
Janosz również znajduje się w Miskowicach - obecnie pod pręgierzem, o czym wspomni wójt. Aby go uwolnić, musisz zrobić to siłą lub wyleczyć Lojzę, którego ranił w porachunkach.
Sprawdź Lojzę leżącego w domu wójta. Aby go wyleczyć, potrzebujesz w ekwipunku:
- Bandaż
- Mikstura lecznicza (np. odwar z nagietka)
Pomów teraz z wójtem, a uwolnisz drugiego kompana. Wcześniej musisz mu jednak zapłacić pewną sumkę.
Inna opcja to okradnięcie wójta i zabranie klucza. Możesz też pobić mężczyznę i wtedy go przeszukać, gdy będzie nieprzytomny.
Niemniej w obu przypadkach uratujesz Janosza.
Komar
Po uratowaniu Janosza dowiesz się, że Komar uciekł, gdy złapali jego znajomego, a teraz siedzi zapewne w gospodzie.
Idź do gospody na wschód od Miskowic, a znajdziesz tam Rausa. Powie on o żonie rzeźnika, która może wiedzieć, gdzie znajduje się Komar.
Po rozmowie z Ewą w jej domu lub blisko placu męża. Potem rusz do drzewa, na którym ludzie próbują zabić Komara (jest to część zadania z trailera i nawiązanie do Polaków).
Obejrzyj scenkę, po której postaraj się przekonać wieśniaków, że Komar jest niewinny. Warto wspomnieć o panu z Suchdola, inaczej zostaniesz zmuszony wybić oponentów i uwolnić kompana z użyciem broni.
W tym drugim przypadku wieśniacy są na jednego lub maksymalnie dwa uderzenia. Gdy ich wybijesz, to odetnij linkę przy drzewie, a potem pomów z Komarem.
Raniek
Raus wspomni też o graczu w kości - Ranku. Idź do gospody na południu, gdzie trwały rozgrywki.
Od oberżysty dowiesz się, że musisz wypytać o szczegóły graczy w kości, którzy siedzą przy stole. Powiedzą, że Raniek utonął w odchodach.
Przejdź za stodołę po prawej stronie od wychodków, a znajdziesz się w miejscu z odchodami. Na środku znajdziesz Ranka.
Warto go wyciągnąć i zabrać od niego łuk, który sporo kosztuje.
Bohut
Przy znaczniku pomów z samym poszukiwanym. Dowiesz się, że mężczyzna nie wróci do bandy.
Zamiast tego możesz jednak pomodlić się z Bohutem za samego Czarta. Różnie może się to skończyć (np. bijatyką lub rozmową o wierze).
Po rozmowie ze wszystkim potencjalnymi wojakami wróć do zleceniodawcy.