Spider-Man 2 - Napięcie powierzchniowe: Sandman, Marko, Ganke, zbiornik z wodą
Napięcie powierzchniowe - Spider-Man 2.
Po obejrzeniu scenek wprowadzających leć do znacznika misji jako Peter Parker. Przed Sandmanem zacznij unikać przeszkód, które zacznie rzucać w Twoją stronę.
Unik wykonaj wtedy, gdy przy głowie protagonisty zacznie unosić się czerwony dymek. Dodatkowo łap w sieć wszelkie mniejsze odłamki, które będą pojawiać się na arenie, przytrzymując L1 i R1. Gdy zabierzesz mu trochę HP, to będziesz mógł zaatakować jego głowę.
Po scence z Peterem zacznij biec przez biurowiec, ratując przy tym człowieka. Potem gdy zabierze go Miles, to zacznij atakować zwykłych "mini-marko", na których nauczysz się podstaw walki w grze.
Po filmikach tym razem przejmiesz kontrolę nad Milesem Moralesem. Potrafi on używać elektryczności, więc gdy zbliżysz się do Sandmana, potraktuj go umiejętnością. Potem unikaj wozów, którymi będzie w Ciebie rzucał, zaklej jego głowę siecią i znowu potraktuj go prądem.
Po 3 celnych uderzeniach i kolejnej scence wrócisz na arenę. Wykonuj uniki, gdy Sandman będzie atakował dłonią i rzucaj w niego siecią (R1), a potem zadawaj mu obrażenia (kwadrat). Po powtórzeniu tej czynności dwukrotnie i wylaniu wody na głowę Sandmana zaczniesz przed nim uciekać na dach budynku.
Wykonuj uniki, a potem zacznij jako Miles zabijać piaszczystych oponentów. Dowiesz się też, jak radzić sobie z unikaniem ataków dystansowych. Potem przejdź dalej, skacząc przez palik na drugą stronę wieżowca. Potem kontynuuj bitkę aż do momentu spojrzenia na dziurę w dachu i wykonania pajęczego doskoku do zbiornika z wodą.
Potem jako Peter będziesz używał siecioskrzydeł, którymi dotrzesz do Marko. Uważaj jedynie na burze piaskowe, które możesz unikać, wykonując zryw w lewo lub prawo. Niestety, ale Sandman się obroni. Po scence wybij kilku piaskowych oponentów, a potem wybij się z jakiegoś elementu w powietrze.
Użyj swojej nowej zabawki i leć do Marko, a gdy będziesz blisko niego, to ponownie go zaatakuj. Finalnie Spider-Manom uda się go pokonać. To zakończy tę misję.