Spider-Man 2 - Bebop: punkt napadu, osad, ciężarówka, saksofon Parkera, Teo
Bebop - Spider-Man 2.
Jako Miles spotkaj się z Rio i obmyśl plan dot. odnalezienia dzieł sztuki z muzeum. Przy znaczniku przebierz się za drzwiami, a potem pomów z Rio i leć do punktu badanego przez policję.
Zleć do miejsca śledztwa i blisko bramy zeskanuj osad. Weźmiesz udział w znanej mini-grze, gdzie będziesz uszkadzał czerwone atomy. Jeśli uszkodzisz zielony atom, to cofnij wybór i próbuj usunąć inny czerwony lub pomarańczowy (neutralny) atom.
Po tym idź za śladami do przestępców. Znajdziesz ich w jednej z alejek - pobij ich, a następnie otwórz ciężarówkę. Okaże się, że jest pusta, więc odbierz telefon leżący na drewnianej skrzynce i potem rusz do parku, aby poszukać saksofonu.
Na miejscu znacznika przebierz się i pomów ze Steff stojącą przed balonem. Poszukaj potem trębacza - znajduje się on na końcu parku po prawej stronie. Pomów z nim i rusz odzyskać instrument muzyczny. Pod sklepem od świadka dowiesz się, że Eugene został zabrany.
Użyj skanera i oznacz sobie ślady na chodniku. Zauważysz ślady butów i ciągnięcia kogoś po ulicy. Idź za nimi, a dotrzesz do alejki, gdzie uratujesz sprzedawcę. Dodatkowo otrzymasz poszukiwany saksofon.