Baldurs Gate 3 - Pomścij krąg Przesyta: Władca Przesyt, Ikr, Władza w Kolonii Mykonidów
Pomścij krąg Przesyta - Baldurs Gate 3.
Podczas zwiedzania kolonii Mykonidów zaczepi Cię Władca Przesytu, który zechce być Twoim towarzyszem na czas atakowaniu grupy duergarów. Możesz:
- Odmówić, kończąc po prostu ten wątek;
- Zgodzić się i wspólnie z nim zaatakować grupę duergarów (lub obrócić się przeciw niemu na miejscu) - Władca dość mocno pomaga w wybiciu oponentów;
- Na razie zostawić go i wrócić do niego później, gdy już załatwisz wszystkie sprawy w Podmroku - także te od duergarów.
Trzecia opcja wydaje się być tą najlepszą, jeśli nie chcesz od razu wszczynać walk. Gdy już natomiast zgodzisz się zaprowadzić go na owe ziemie, to pozbądź się wrogów lub powiedz mu (jeśli już to zrobiłeś) w kolonii, że duergarowie zostali zabici.
W obu przypadkach wrócisz do Kolonii. Władca Przesytu uzna, że i tak musi zobaczyć ciała zabitych, więc zabierz go na plażę (możesz użyć szybkiej podróży, jeśli wcześniej tam byłeś). Następnie pomów z Władcą na plaży, a ten powie ci, abyś wyeliminował dla niego Ikra.
Możesz:
- Zabić Ikra, który preferuje załatwiać sprawy bardziej pokojowo i sprawić, że to Przesyt przejmie władzę. Otrzymasz nagrodę, a także tytuł brutalnego pomocnika;
- Zabić Przesyta (np. po naradzie z Ikrem), który preferuje załatwiać sprawy bardziej brutalnie. Sprawi to, że Ikr utrzyma władzę i będzie ci wdzięczny za uratowanie Kolonii. De facto opowiadając się za Przesytem będziesz musiał walczyć z masą Mykonidów. W tym wyborze również zdobędziesz nagrodę, a także pokojowy tytuł sojusznika.
W obu przypadkach będziesz musiał walczyć. Przesyt potrafi przywoływać pomocników, więc warto nałożyć zaklęcie blokujące. W przypadku zabicia Ikra walka jest niesamowicie ciężka, bo musisz wybić kolonię Mykonidów i w tym przypadku zablokujesz sobie także współpracę związaną z zabijaniem druegarów czy łupieżcą umysłów.
Po zabiciu Przesyta (nie rób tego w kolonii!) lub Ikra zadanie się zakończy.