Wiedźmin 3 - Wieczne odpoczywanie
Opis zadania Wieczne odpoczywanie w Wiedźminie 3.
Po zebraniu zleceń na tablicy w Beauclair udaj się do Charlesa w karczmie na wschodzie miasta. Przedstawi Ci nietypową sytuację, po której będziesz musiał przejść na cmentarz.
Tam z kolei znajdziesz przynajmniej 3 tropy - butelki po alkoholu, majtki przy nagrobku i rozkopany grób. Gdy sprawdzisz te elementy, to wyjdź z lokacji i skorzystaj z medytacji, aby przyśpieszyć czas do nocy. Wtedy też usłyszysz dziwne dźwięki.
Zejdź w dół po schodach do katakumb i przejdź przez drzwi. W kolejnym pomieszczeniu zbadaj ślady przy nagrobkach - po sprawdzeniu tabliczek z nazwiskami zmarłych wyjdź z pomieszczenia i sprawdź pozostałą część lochów. Znajdziesz tam rabusiów, lecz finalnie będziesz musiał znowu wrócić do pomieszczenia, w którym się przed chwilą znajdowałeś.
Potem stań za posągiem i poczekaj, aż - jak się okaże - duchy zaczną się przekomarzać. Musisz zdecydować, kogo chcesz przenieść z krypty:
- Jeśli przeniesiesz urnę Margot, to zabierzesz ją do grobu jej matki. Potem wrócisz do Louisa, który spróbuje Cię oszukać, ale później finalnie powie o zbrojmistrzu. Wręczy Ci on dość dobry miecz.
- Jeśli przeniesiesz urnę Louisa, to czeka Cię więcej walki. Potem wrócisz do Margot, która wskaże Ci miejsce przechowywania kart do Gwinta.
W obu przypadkach musisz wykonać krótki cel. Margot poprosi o przeniesienie do grobu matki, który znajduje się tuż obok bramy i wielkiego drzewa kasztanowca.
Potem wrócisz do drugiego ducha z krypty (odebrać bonus), a następnie zleceniodawcy, który wręczy Ci identyczną - w obu przypadkach - nagrodę.