Wiedźmin 3 - Długa noc
Opis misji Długa noc w Wiedźminie 3.
Tuż po odbiciu Syanny z kasztelu Dun Tynne i rozmowie z Anną Henriettą w pałacu miasto Beclauir zostanie zaatakowane przez wampiry. Najpierw poradź sobie z Bruxą.
Łap ją w Yrden i uważaj na ataki głosem (musisz się od nich odsuwać). Po tym porozmawiaj z Regisem - w trakcie konwersacji przyjdzie Ci podjąć najważniejszy wybór w dodatku Krew i Wino. Możesz:
- Zdecydować się odnaleźć ukrytego, co zapoczątkuje misję Zew Krwi. Wybór ten automatycznie zablokuje Ci możliwość zdobycia dobrego i najlepszego zakończenia, a w dalszej części gry będziesz świadkiem wielu śmierci głównych postaci.
- Zdecydować się odnaleźć Syannę, co pozwoli Ci dobrnąć do dobrego lub najlepszego zakończenia rozszerzenia niezależnie od tego, jakie wybory podejmiesz w kolejnych misjach.
Pamiętaj, że nawet jeśli pierwotnie zdecydujesz się na pierwszy wybór, to przed kulminacyjnym momentem będziesz mógł jeszcze porozmawiać z Regisem i zdecydować, że jednak chcesz uratować siostrę Anny Henrietty. To lepszy wybór niż udanie się do Oriany.
Tak więc w drugim przypadku idź za Regisem przez miasto. Wybijaj z jego pomocą inne wampiry - musisz uważać na bruxę, której nie zabijesz inaczej, niż łapiąc w Yrden. Potem wybij jeszcze fledera na placu i zbadaj ciała gwardzistów.
Po tym idź za śladami krwi Damienia. Na rynku zabij kolejną bruxę i alpę lub szybko omiń je, biegnąc w stronę skrzyżowania. Znajdziesz się w banku, gdzie spotkasz Damiena i gwardzistów.
Zabij fledera, a następnie pomów z żołnierzem - powie Ci on, gdzie jest Syanna. Udaj się najlepiej od razu do pokoju dziecięcego w pałacu. Poczekaj, aż Regis je otworzy i wejdź na piętro.
Wejdź w interakcję z obrazem widocznym po prawej stronie od schodów, a potem przeczytaj pamiętnik i otwórz szafkę znajdującą się na lewo od przebieralni. To zakończy tę misję i automatycznie rozpocznie kolejną.