Wiedźmin 3 - Bestia z Toussaint
Opis zadania Bestia z Toussaint w Wiedźminie 3.
Po dotarciu do Beclauir i zabiciu Goliata pomówisz z rycerzami księżnej Henrietty, a następnie ruszysz za Miltonem w stronę zajazdu Kuroliszek, gdzie znajduje się kolejna ofiara Bestii.
Na miejscu podejdź na brzeg i zbadaj ślady zostawione przez straż. Idź za nimi i zabij 4 parszywce (odmieniec zgnilca, więc uważaj na wybuchające ciała!), a potem przyjrzyj się skrzyniom. Idź na kolejną wysepkę, gdzie zauważysz krew czy ubrania. Następnie wskocz do wody i poszukaj jakichś wskazówek.
Podpłyń pod siatkę wynurzającą się z wody i dwa małe paliki, a zauważysz na owej siatce kawałek ubrania z monogramem. Zabierz szmatę i wróć do Miltona, a potem idź za nim do gospody. W środku porozmawiasz z dwiema osobami, które zdradzą kilka kwestii nt. trupa.
Potem jedź do winnicy Corvo Bianco. Na miejscu zbadaj 3 ciała przed wejściem do piwnicy, z którego wyczołga się strażnik. Potem wejdź do środka i rozpocznij walkę z Bruxą, która wybiła wszystkich ludzi w tej lokacji. Łap ją w znak Yrden, a bez problemu poradzisz sobie z wampirem.
Po starciu podejdź do ciała przy stole i zbadaj je. Po zebraniu dłoni rusz do Palmerina stojącym przy arenie - porozmawiaj z nim, a następnie obejrzyj walkę Guillaume z szarlejem. Finalnie zostanie ona przerwana przez Geralta, który będzie zmuszony walczyć z potworem.
Starcie jest proste, o ile będziesz trzymał oponenta na dystans. Gdy wykona swoje ataki, to najczęściej się przewróci na plecy - wtedy atakuj szarleja, aby zadać mu ogromne obrażenia. Możesz też wykorzystać do walki Yrden. Po walce zdecyduj też, czy wybijesz potwora:
- Zabić potwora, co nie ma żadnych konsekwencji.
- Oszczędzić potwora, co sprawi, że otrzyma jedną z pięciu możliwych do zdobycia cnót potrzebnych do wykonania zadania pobocznego o nazwie "Ścieżki przeznaczenia".
Warto więc oszczędzić potwora, ponieważ jego zabicie nie przynosi żadnych bonusów. Niezależnie od tej decyzji pomówisz z Henriettą i udasz się do Damiena, który prowadził do tej pory śledztwo. Wypytaj go o dwie pierwsze ofiary, a potem rusz szybko do ogrodów, aby szukać Miltona.
Złota rybka
Pierwszy cel jest bardzo prosty - udaj się do rzeki i zanurkuj w wodzie, a potem użyj wiedźmińskich zmysłów w celu odnalezienie złotej rybki. Musisz sprawdzać zawartość poszczególnych rybek, a gdy podpłyniesz pod odpowiednią, to zauważysz, iż zostaje ona właśnie wyłowiona. Geralt jednak automatycznie ją odzyska.
Róg jednorożca
Potem udaj się w pobliże jednorożca. Aby zdobyć jego róg, będziesz zmuszony nakarmić go czymś dobrym. Po scence odwróć się za siebie i zabierz z koszyka jabłko. Idź z owocem do wierzchowca i nakarm go, a ten pozwoli Ci zdjąć sobie róg.
Mając oba przedmioty, wróć do Henrietty stojącej na głównym placu. Powiedz, że rozwiązaniem jest "szklarnia", po czym udaj się do tegoż miejsca. Po scence porozmawiasz z Bestią w magazynie.