Syndrom kampanii na 5 godzin

Gry
714V
Syndrom kampanii na 5 godzin
Roger Żochowski | 18.05.2011, 10:45

Dla osób, które nie przepadają za multiplayerem, kampania dla pojedynczego gracza jest głównym daniem świadczącym o wartości danej produkcji. Wygląda na to, że niektórzy developerzy sumę 5 godzin potrzebną na ukończenie gry, uważają za właściwą.

Dla osób, które nie przepadają za multiplayerem, kampania dla pojedynczego gracza jest głównym daniem świadczącym o wartości danej produkcji. Wygląda na to, że niektórzy developerzy sumę 5 godzin potrzebną na ukończenie gry, uważają za właściwą.xxxxx

Dalsza część tekstu pod wideo

 

W takim mniej więcej tonie wypowiedział się Dylan Jobe, szef ekipy Lightbox odpowiedzialnej za Starhawk.
 

"Współczesne strzelaniny starczają na 5-8 godzin, a my zamierzamy zmieścić się w tym przedziale. Oczywiście znajdą się osoby, które zaczną lamentować: 'O Boże, to za krótko jak na kampanię dla pojedynczego gracza', ale my tego tak nie postrzegamy."
 

Dylan zaznaczył jednak, że w przeciwieństwie do takiego Halo, Starhawka będzie można przechodzić kilka razy, a rozgrywka zawsze wyglądała będzie inaczej. Czy taki kompromis Was zadowala?

Źródło: własne

Komentarze (130)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper