Wysyp informacji o AC: Revelations

Gry
1142V
Wysyp informacji o AC: Revelations
Roger Żochowski | 07.05.2011, 11:14

Nie tak dawno mogliśmy zapoznać się z oficjalną notatką prasową na temat nowej odsłony Assassin’s Creed, teraz swoje dołożył magazyn Game Informer, w którym pojawiła się masa kolejnych informacji.

Nie tak dawno mogliśmy zapoznać się z oficjalną notatką prasową na temat nowej odsłony Assassin’s Creed, teraz swoje dołożył magazyn Game Informer, w którym pojawiła się masa kolejnych informacji.xxxxx
 

Dalsza część tekstu pod wideo

No to lecimy z tym koksem:
 

- Akcja gry rozgrywać będzie się głównie w Konstantynopolu, podzielonym na cztery regiony: Constantin, Beyazid, Imperial i Galata. Cappadocia również stanie przed nami otworem.

- Ezio to już dziadek. W grze będzie miał 50 lat

- Hookblade to nowy gadżet, który będzie miał do dyspozycji Ezio. Specjalna linka pozwoli nam przedostać się z jednego punktu do drugiego przyspieszając nawigację o 30%. Linka sprawdzi się również doskonale w walce. Dzięki niej przyciągniemy przeciwnika do siebie wykonując efektowne combo

- Ezio będzie mógł stworzyć ponad 300 rodzajów bomb

- Eagle Vision zostanie zastąpione przez Eagle Sense. Funkcja ta pozwoli na przewidzenie ruchów naszych oponentów i zastawienie pułapki (tudzież bomby), w miejscu, do którego prowadzi ich ścieżka ruchu

- System Borgia Towers (Wieże Borgiów) został odpowiednio rozwinięty. Podczas gry będziemy mogli uczestniczyć w rożnego rodzaju scenariuszach pozwalających nam pozbyć się z miasta Templariuszy. Po zdobyciu ich kryjówki nic nie stanie nam na przeszkodzie, aby  zmodyfikować budynki w danym regionie, dodając liny łączące poszczególne dachy, tudzież wpłynąć na zachowanie strażników (staną się neutralni). Z drugiej strony im większy zyskamy rozgłos, tym większa będzie szansa utraty kryjówki

- jeśli dana kryjówka zostanie zaatakowana, a my będziemy daleko od celu, pojawi się opcja wysłania do jej obrony naszych podopiecznych (wystarczy dostać się szybko do pierwszej lepszej kryjówki). W późniejszej fazie gry przyjdzie nam nawet zatrudniać coraz to lepszych Asasynów (master assassin), przypisujac ich na stałe do roli ochroniarza konkretnej kryjówki

- autorzy gry chwalą się zastosowaniem nowej technologii do odwzorowywania mimiki twarzy. Podobno efekty będą porównywalne do L.A. Noire

- powróci multiplayer, ale tym razem będzie kładł ogromny nacisk na narracje. Stworzymy też własną gildię i zadbamy o unikalny wygląd postaci (stosowny edytor)

- system subquestów zostanie wzbogacony o losowe zdarzenia. Przechadzając się ulicami miasta będziemy mogli na przykład pomóc sklepikarzowi zaatakowanemu przez rabusi, czy małej dziewczynce, która wpadnie na nas szukając ratunku

- mechanizm levelowania zostanie zwiększony z 10 na 15

- powróci Desmond, który po raz kolejny umieszczony zostanie w Animusie, gdzie odnajdzie tak zwany ‘Black Room’ (to tutaj przetrzymywane są utracone wspomnienia). Momenty, w których przejmiemy nad nim kontrolę będą nastawione bardziej na zagadki
 

Uff to na razie tyle. Premiera w listopadzie tego roku. Czekamy oczywiście na Wasze komentarze.
 

Źródło: własne

Komentarze (93)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper