Splinter Cell Trilogy bez multi

Gry
1318V
Splinter Cell Trilogy bez multi
Roger Żochowski | 09.04.2011, 10:42

Do sieci trafiły kolejne szczegóły na temat Tom Clancy’s Splinter Cell Trilogy. Okazuje się, że mimo podrasowania pierwszych trzech części serii do dzisiejszych standardów, niektóre ich elementy nie przetrwały "próby czasu".

Do sieci trafiły kolejne szczegóły na temat Tom Clancy’s Splinter Cell Trilogy. Okazuje się, że mimo podrasowania pierwszych trzech części serii do dzisiejszych standardów, niektóre ich elementy nie przetrwały "próby czasu".xxxxx

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Na amerykańskim blogu PlayStation Alex Monney z Ubisoftu poinformował fanów, że wszelkie tryby Sieciowe wyleciały z zapowiedzianej na czerwiec trylogii. Mało tego, zabraknie również trybu kooperacji pozwalającego na grę dwóm graczom na podzielonym ekranie, a co za tym idzie, wylecą etapy stworzone z myślą o tej opcji. Przypominam, że w skład kolekcji wejdą Splinter Cell, Splinter Cell: Pandora Tomorrow oraz Splinter Cell: Chaos Theory. Pocieszeniem może być dla niektórych fakt, że cały pakiet odtworzono na bazie tytułów wydanych swego czasu na pecety. Biorąc pod uwagę to, że wersje na PS2 były jakościowo nieco gorsze, a miejscami nawet pocięte, jest to dobra nowina.
 

W galerii możecie zobaczyć kilka screenów pokazujących, jak zmieniły się poszczególne części od czasów PS2.

Źródło: własne

Komentarze (18)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper