Sony: Move nie jest kontrolerem dla casuali
Sony przyznaje, że od samego początku projektu PlayStation Move było tworzone z myślą zarówno o graczach casualowych, jak i hardcorowych.
Sony przyznaje, że od samego początku projektu PlayStation Move było tworzone z myślą zarówno o graczach casualowych, jak i hardcorowych.
Warto w tym miejscu przytoczyć słowa znanego zapewne wszystkim naszym Czytelnikom dr. Richarda Marks'a:
Pracowaliśmy naprawdę ciężko by osiągnąć kompromis pomiędzy prostotą a efektywnością. Weźmiesz to do ręki i od razu będziesz wiedział, co z tym zrobić. Jest duży, prosty przycisk pod twoim kciukiem i ładne analogi. A więc to jest dla casuali, ale mamy również oryginalne symbole PlayStation dla hardcorowców. To naprawdę ważne, by design był odpowiedni dla obu. Nie chcieliśmy by był to kontroler dla casuali, to nie był nasz cel.
Szczerze? O wiele bardziej od takiej czczej gadaniny przekonuje mnie co do "czystych intencji" Sony tytuły, które będą wspierały PlayStation Move, że wymienię w tym miejscu tylko Resident Evil 5: Gold Editon, SOCOM 4, RUSE, LittleBigPlanet 2 czy świetnie się zapowiadającego Killzone 3.
Do źródła