CryEngine zmiażdżył Unreal Engine 5. To perełka w epoce technicznej mizerii

Gry
11239V
Kingdom Come2
Bartosz Dawidowski | Wczoraj, 09:54

Redakcja Digital Foundry tak zachwyciła się technicznym wykonaniem Kingdom Come 2, że przygotowała kolejną analizę tego świetnego RPG.

Digital Foundry obwołało Kingdom Come 2 jedną z najlepiej zoptymalizowanych i wykonanych technicznie gier ostatnich lat na PC.

Dalsza część tekstu pod wideo

W filmiku redakcja specjalnie użyła starszego procesora Ryzen 5 3600 oraz słabszej karty graficznej w postaci RTX 4060, by pokazać, że w takiej konfiguracji, rozdzielczości 1080p i z detalami na poziomie średnim, że Kingdom Come 2 nie ma najmniejszych problemów ze stabilnym 60 fps z włączonym VSync.

Co chyba najważniejsze - Kingdom Come 2 jest wolne od plagi znanej z Unreal Engine 5, czyli typowych dla gier na tym silniku zacięć animacji ("stutteringu"). Nawet przy korzystaniu ze słabszych już procesorów, takich jak Ryzen 3600.

Tytuł oferuje na dokładkę śliczne oświetlenie. Kingdom Come 2 korzysta z technologii SVOGI, gdzie geometria 3D jest upraszczana dla bardziej zoptymalizowanego działania globalnego oświetlenia. Nadaje to lokacjom bardzo realistycznego charakteru.

W 11 minucie nagrania pojawia się też trochę krytyki. Według Digital Foundry jakość niektórych tekstur, animacji i obiektów mogłaby być wyższa na ustawieniach Ultra, gdy posiadamy naprawdę high-endowy komputer.  Redakcja stwierdza też, że przydałoby się wdrożyć do Kingdom Come 2 pełny ray tracing.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Kingdom Come: Deliverance II.

Źródło: https://youtu.be/w31Ct25gJlI

Komentarze (141)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper