Concord największą porażką Sony. Twórca Marvel Rivals zna powód

Gry
2924V
Concord
Łukasz Musialik | 10.12.2024, 23:37

Twórca gry Marvel Rivals, Thaddeus Sasser, w wywiadzie dla VideoGamer wyraził swoje zdanie na temat największej porażki Sony - Concord.

Jak przyznał, Concord nie zdołał przyciągnąć graczy ze względu na brak unikalnych elementów, które wyróżniały by go na tle innych tytułów.

Dalsza część tekstu pod wideo

Sasser podkreślił, że gracze są już tak mocno zaangażowani w wiele innych gier, że od nowych produkcji wymagają czegoś świeżego, wyjątkowego, co skłoniłoby ich do zmiany. 

"Jeśli nie zaoferujesz graczom niczego nowego, nie przekonasz ich do porzucenia tego, w co już znają, lubią i grają, to ciężko będzie odnieść komercyjny sukces"  - stwierdził Thaddeus Sasser.

Chociaż twórcy gier liczą się z opinią graczy i robią odpowiedni “research”, starając się wpłynąć na ich reakcję, to jak zaznaczył Thaddeus Sasser, trudno jest przewidzieć sukces czy (jak w przypadku Concorda) finansową porażkę.

"Znamy wiele przykładów gier, które nie spełniły oczekiwań graczy, choć miały wszystko, czego trzeba, aby odnieść sukces" - dodał.

W czasach, gdzie rynek przesycony jest nadmierną ilością podobnych do siebie gier, tylko najbardziej innowacyjne mają szansę odnieść sukces.

Źródło: videogamer.com

Komentarze (41)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper