Indiana Jones i Wielki Krąg z niespodziewanym zwrotem akcji. Wczesny dostęp do niepełnej gry

Gry
3505V
Indiana Jones i Wielki Krag - promienie światła
Grzegorz Cyga | 05.12.2024, 21:55

Już niedługo Indiana Jones i Wielki Krąg trafi do graczy, którzy wykupili droższą edycję. Ta daje dostęp do gry na kilka dni przed jej oficjalną premierą, ale osoby, które będą grać wcześniej, nie otrzymają pełnego produktu. 

Zbliża się premiera nowej gry od MachineGames i wiemy już, że jej wymagania będą wysokie. Ma to swoje uzasadnienie, ponieważ Indiana Jones i Wielki Krąg będzie korzystać z najnowszych technologicznych rozwiązań.

Dalsza część tekstu pod wideo

Z tego powodu firma produkująca karty graficzne z serii RTX 40 wypuściła już najnowsze sterowniki przygotowane z myślą o premierowych tytułach. Co ciekawe, zawiera ona też ważną informację dla wszystkich posiadaczy Indiana Jones and the Great Circle w wersji Digital Premium Edition.

Okazuje się, że w momencie prapremiery produkcja nie będzie posiadała pełnego ray tracingu. Ten ma zostać dodany w aktualizacji, która trafi do gry w dniu oficjalnej premiery, czyli 9 grudnia. 

Po wydaniu aktualizacji cienie, odbicia i globalne oświetlenie będą dokładnie renderowane w Indiana Jones and the Great Circle przy użyciu Full Ray Tracing, co podniesie jakość obrazu. A dzięki mnożnikowi wydajności DLSS 3 gracze z serii GeForce RTX 40 będą mogli cieszyć się pełnym ray tracingiem Indiany Jonesa i Wielkiego Kręgu na najwyższych poziomach szczegółowości i rozdzielczości.

Ponadto Indiana Jones i Wielki Krąg nie będzie aktualnie posiadał funkcji DLSS Ray Reconstruction, która wykorzystuje sztuczną inteligencję do poprawy efektów świetlnych takich jak odbicia czy cienie. Redakcja The Verge otrzymała mail z informacją, że ma ona zostać dodana "wkrótce". Z kolei dyrektor techniczny MachineGames, Jim Kjellin wyjawił, że gra ma wysokie wymagania sprzętowe, ponieważ korzysta z autorskiego silnika i wykorzystuje sprzętowy raytracing, aby obliczyć globalne oświetlenie dla otoczenia i postaci.

Indiana Jones i Wielki Krąg wykorzystuje technikę zwaną globalnym oświetleniem do oświetlania otoczenia i postaci. Nasz silnik MOTOR, używany przez MachineGames, wykorzystuje sprzętowy raytracing do obliczenia tego. Chociaż nie jest to coś, co gracze mogą zwykle nazywać "ray tracingiem", kompatybilny sprzęt jest wymagany, aby to zrobić, w wydajny sposób o wysokiej wierności.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Indiana Jones i Wielki Krąg.

Źródło: The Verge / NVIDIA

Komentarze (42)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper