Indiana Jones i Wielki Krąg zaoferuje "chaotyczną walkę". Opcji będzie mnóstwo
Nowa przygoda Indiany ma być największą grą, jaką do tej pory stworzyło MachineGames. Twórcy przyznali, że "chaotyczna walka" była celowym zabiegiem.
Już 5 grudnia poznamy pierwsze recenzje gry Indiana Jones i Wielki Krąg. Dzień później rozgrywkę będą mogli zacząć posiadacze edycji premium, a pozostałe osoby rozpoczną zabawę 9 grudnia. Najnowsze materiały z gry prezentują się naprawdę dobrze, więc wszystko wskazuje na to, że czeka nas kapitalna przygoda. Nie wszyscy są jednak zadowoleni z decyzji o zastosowaniu perspektywy z pierwszej osoby, choć innym taka rozgrywka w zupełności pasuje.
Część graczy zauważyła także, iż walka wygląda na dość chaotyczną. Jak się okazuje, dokładnie taki był plan twórców. MachineGames opowiedziało o swojej koncepcji w wywiadzie dla serwisu Game Rant.
Indy nigdy nie używa swojej broni palnej jako pierwszej lub nawet drugiej opcji i chcieliśmy, aby to przeniosło się na gracza. Jest awanturnikiem, ale nie wyszkolonym, więc walka wręcz w tej grze jest celowo chaotyczna. Musisz podnosić i używać wszystkiego, co jest dostępne wokół ciebie.
MachineGames chciało jak najlepiej oddać ducha serii, więc do walki wykorzystamy nawet takie przedmioty, które z reguły nie są traktowane jako broń.
Chcieliśmy także zadbać o odpowiednie poczucie humoru - w końcu to Indiana Jones! Wypełniliśmy grę zabawnymi i nietypowymi przedmiotami, które można wykorzystać w walce lub w skradaniu się. Chociaż łopata lub młotek mogą być najskuteczniejsze, trudno oprzeć się wzięciu banjo lub packi na muchy i wypróbowaniu ich na pobliskim zbóju.
Warto zatem rozglądać się dookoła, ponieważ nigdy nie wiadomo, co tym razem może okazać się przydatne. Gra Indiana Jones i Wielki Krąg będzie dostępna na Xbox Series X|S, PC i w Game Pass, a wiosną 2025 roku trafi także na PlayStation 5.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Indiana Jones i Wielki Krąg.