Sony wydało tak słabą grę, że pracownicy PlayStation muszą nabijać statystyki
Sony od dawna nie miało tak słabej premiery. Jeśli przypomnimy sobie sukces Helldivers 2, czy nawet portów wielkich hitów z PlayStation na PC, zainteresowanie wokół tychże pozycji było ogromne. Na końcówkę okresu wakacyjnego w 2024 roku firma przygotowała sieciową strzelankę - Concord - z bohaterami posiadającymi nadprzyrodzone zdolności, ale najwyraźniej tematyka, jak i sam gameplay nie przekonały odbiorców do nabycia tytułu.
W chwili pisania tej wiadomości w Concord poprzez platformę Steam gra 276 osób. W Helldivers 2, które swoją premierę miało pół roku temu - prawie 23,5 tysiąca odbiorców. Różnica jest ogromna, prawda? Co jednak ciekawe, z tych 276 osób niektórymi graczami mogą być... sami pracownicy PlayStation.
Po premierze Concord wiele studiów wchodzących w skład inicjatywy PlayStation Studios opublikowało na platformie X wpis, w którym potwierdziło, że pracownicy takich ekip, jak Naughty Dog (The Last of Us), Bend Studio (Days Gone), Insomniac Games (Spider-Man) czy Sucker Punch (Ghost of Tsushima) miniony weekend spędzili przy... sieciowej zabawie w wymienionej przed chwilą najnowszej premierze Sony.
"Szefie, pracowałem przez 9 godzin - czy mogę iść do domu? Jasne, ale musisz grać w Concord przez cały weekend, inaczej wykresy na Steamie spadną do zera."
"Boss, I've been programming for 9 hours—can I go home? Sure, but you'll need to play Concord all weekend, or the Steam charts will drop to zero Lmao" pic.twitter.com/dmXvtmj351
— LearningTheLaw (@Mangalawyer) August 25, 2024
Oby Concord było nauczką dla wielu wydawców na przyszłość i znakiem, że my, gracze, nie jesteśmy zainteresowani tak bezpłciowymi multiplayerami.