Metal Gear Solid Delta: Snake Eater na UE5 vs oryginał — porównanie grafiki, przerywników i poziomów w grze

Gry
5400V
Metal Gear Solid 3 Remake
Łukasz Musialik | 21.06.2024, 16:37

W najnowszym materiale Digital Foundry przeanalizowano zwiastun remake'u kultowej gry Metal Gear Solid Delta: Snake Eater na silniku Unreal Engine 5. Praktyczne wszystkie jego elementy zostały porównane z oryginalną wersją. 

Gameplay wzbudził ogromne zainteresowanie, ponieważ oferuje nie tylko ulepszoną grafikę, ale bardzo szczegółowe tekstury, w tym dynamiczne efekty oświetleniowe, które oddają atmosferę i klimat pierwowzoru.

Dalsza część tekstu pod wideo

undefined

Jednym z kluczowych aspektów omawianych w filmie jest precyzja, z jaką twórcy odwzorowali sceny i postacie. Widać ogromny przeskok technologiczny od czasów premiery MGS3 w wersji HD. Autor zwraca także uwagę na subtelne różnice w stylistyce, które mogą wpłynąć na odbiór remake'u przez długoletnich fanów.

Film jest bogaty w szczegółowe analizy, pokazując fragmenty zwiastuna obok scen z oryginału, co pozwala widzom dokładnie prześledzić zmiany i ulepszenia. Digital Foundry wskazuje również na potencjalne wyzwania, przed jakimi mogą stanąć twórcy, próbując zachować ducha oryginału, jednocześnie wprowadzając nowoczesne rozwiązania, jakie daje im silnik Unreal Engine 5.

Wniosek, jaki autor wyciągnął z materiału, jest taki, że Metal Gear Solid Delta: Snake Eater zapowiada się na prawdziwy hit, który z jednej strony przyciągnie nowych graczy, z drugiej zaś powinien usatysfakcjonować weteranów serii. Film na YouTube stanowi tego doskonałe porównanie, ale i źródło informacji dla wszystkich, którzy z niecierpliwością czekają na premierę tej odświeżonej wersji klasycznej gry.

Źródło: YT

Komentarze (25)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper