Milo jest jak Heavy Rain?
Milo, według słów Petera Molyneuxa, miało być objawieniem rynku, projektem jakiego jeszcze świat nie widział. Mimo iż produkcja ostatecznie nie pojawi się na rynku, ludzie z branży chętnie o niej mówią. Jedną z takich osób jest Cliff Bleszinski z Epic Games.
Milo, według słów Petera Molyneuxa, miało być objawieniem rynku, projektem jakiego jeszcze świat nie widział. Mimo iż produkcja ostatecznie nie pojawi się na rynku, ludzie z branży chętnie o niej mówią. Jedną z takich osób jest Cliff Bleszinski z Epic Games.
Cliffy miał okazję zobaczyć cały projekt w akcji z pierwszej ręki i nie omieszkał przedstawić opinii publicznej swoich wrażeń.
"Po sprawdzeniu Milo osobiście mogę powiedzieć, że całość wyglądała jak dziecko Heavy Rain i Pixara. Nie pytajcie mnie jednak co będzie dalej z tym projektem, bowiem nie podejmowaliśmy tego tematu."
- napisał na swoim Twitterze Bleszinski. Phil Spencer, szef Microsoft Game Studios zdradził niedawno, że technologia, która stworzona została na potrzeby Milo, może zostać wykorzystana w uniwersum Fable. Jak? Tego póki co nie ujawnił.