"ACII na PS3 było niedopracowane."
Rzadko się zdarza, aby producenci gry przyznawali się do własnych błędów. Rzadko nie oznacza jednak nigdy, czego doskonałym przykładem jest spowiedź producentów Assassin’s Creed 2.
Rzadko się zdarza, aby producenci gry przyznawali się do własnych błędów. Rzadko nie oznacza jednak nigdy, czego doskonałym przykładem jest spowiedź producentów Assassin’s Creed 2.
"Gdy prace nad ACII zmierzały ku końcowi, uświadomiliśmy sobie, że wersja na PS3 nie jest do końca dopracowana - mieliśmy problemy z utrzymaniem stałego frameratu i kwestiami związanymi z jakością gry."
- wspomina Phillipe Bergeron z Ubisoft Montreal. W przypadku Brotherhood nic takiego nie będzie miało miejsca.
"Wyciągnęliśmy z tego lekcję, dlatego teraz nad obiema wersjami zaczęliśmy pracować od samego początku i myślę, że końcowy produkt będzie dużo bardziej dopracowany. Sądzę wręcz, że na PlayStation 3 gra będzie wyglądała lepiej niż wersja na Xboksa 360."
- zakończył Bergeron. Wygląda więc na to, że developerzy w końcu nauczyli się wykorzystywać w należyty sposób moc jaka drzemie w PS3. Nie zapominajmy, że jeszcze nie tak dawno tytuły multiplatformowe praktycznie zawsze prezentowały się choć odrobinę lepiej na konsoli Microsoftu. Teraz "trend" ten powoli się zmienia.