FF 7 Rebirth ujawnia nowy, dynamiczny poziom trudności, w którym siła wrogów będzie skalowalna
Według ostatnich doniesień Final Fantasy 7 Rebirth ma wprowadzić do rozgrywki wiele nowości i ulepszeń, w tym nową opcję trudności, która ma dostosowywać poziom przeciwników do poziomu gracza.
W oficjalnym komunikacie prasowym możemy przeczytać, że nowe dynamiczne podnoszenie trudności ma na celu zapewnić lepsze doświadczenie graczom, którzy szukają większych wyzwań. Wrogowie będą więc stawać się silniejsi wraz z większym rozwojem naszych postaci.
Wygląda na to, że opcja ta jest dobrym rozwiązaniem dla graczy, którzy podróżując po świecie, eksplorując jego zakamarki, wracając do dawnych miejsc (z docelowo słabszymi wrogami), będą mogli mieć dodatkowe wyzwanie, ponieważ odradzający się tam przeciwnicy z biegiem czasu (rozwoju naszych postaci) będą zwyczajnie silniejsi, niż wcześniej. Wszystko będzie jednak uzależnione od naszego doświadczenia.
Pomysł z dynamicznym ustawieniem trudności wydaje się być ciekawym rozwiązaniem, ponieważ normalnie mielibyśmy do czynienia z obszarami, gdzie w jednym miejscu przeciwnicy byliby silniejsi, a w innym słabsi. Moim zdaniem to świetna opcja. Zdecydowalibyście się na nią, czy pozostali przy normalnym poziomie trudności?
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Final Fantasy VII Rebirth.