Ghostwire: Tokyo oferuje gorszą rozdzielczość, płynność i ray tracing na XSX niż na PS5
![Ghostwire: Tokyo](https://pliki.ppe.pl/storage/fa4dc329cc3b8969dc00/fa4dc329cc3b8969dc00.jpg)
Ekipa Digital Foundry podjęła się analizy najnowszego wydania produkcji zapraszającej nas do niepokojącej wersji Tokio według pomysłu Tango Gameworks. Dziennikarze z Wielkiej Brytanii nie mają wątpliwości – edycji przeznaczonej na Xboksy Series X|S nieco brakuje do wydania debiutującego na PlayStation 5.
Ghostwire: Tokyo jest jedną z najważniejszych kwietniowych premier na konsolach Microsoftu i w abonamencie Xbox Games Pass. Świeżo po debiucie mogliśmy jednak natrafić na niepokojące doniesienia oraz pierwsze porównania, które ujawniały niedoskonałości tytułu. Specjaliści z Digital Foundry nie zdecydowali się na kompletną analizę gry oraz stworzenie stosownego materiału, lecz temat japońskiej produkcji został poruszony podczas podcastu DF Direct.
Dziennikarze przyznali, że Ghostwire: Tokyo działa gorzej o około 5-10 klatek na sekundę na Xboksie Series X niż na PlayStation 5, a problem jest jeszcze większy w przypadku rozgrywki do 120 fps – na sprzęcie Sony otrzymacie 90-100 fps-ów, natomiast na konsoli Microsoftu można uzyskać spadki nawet do 80 klatek.
![Odkurzacz ręczny HISENSE HVC9401BK](https://www.mediaexpert.pl/media/cache/resolve/gallery_xml/images/60/6094018/Odkurzacz-reczny-HISENSE-HVC9401BK-zestaw.jpg)
![Kabel optyczny XLINE 0.75 m OC075K-TT](https://www.mediaexpert.pl/media/cache/resolve/gallery_xml/images/18/1825287/Kabel-optyczny-Toslink-Toslink-GOTZE-JENSEN-0.75-m.jpg)
![Smoczek CANPOL BABIES Royal Baby 0-6 m Różowy (2 sztuki)](https://www.mediaexpert.pl/media/cache/resolve/gallery_xml/images/64/6405140/Smoczek-CANPOL-BABIES-Royal-Baby-0-6m-Rozowy-2sztuki-front.jpg)
![Odżywka białkowa 6PAK Milky Shake Whey Waniliowy 3 x 700 g](https://www.mediaexpert.pl/media/cache/resolve/gallery_xml/images/zdjecia_do_zestawow/Z539506-7357606-1.jpg)
Nawiązując do kwestii rozdzielczości, możemy oczekiwać podobnych wrażeń w większości wariantów, choć tryb jakości zapewnia niższe parametry na konsoli Microsoftu. Xbox Series X najpewniej również oferuje gorzej zaimplementowany ray tracing – odbicia są przedstawione w niższej rozdzielczości, a podobne trudności pojawiają się w przypadku cieni RT.
Bardziej niepokojąco sprawa prezentuje się na Xboksie Series S – na najmniejszym Xboksie w historii nie otrzymacie ray tracingu, co więcej, produkcja nie zapewnia stałych 60 fps-ów w trybie wydajności.
Aktualnie Tokyo Gameworks nie skomentowało wszelkich doniesień i nie zapowiedziało, czy możemy oczekiwać jakiejkolwiek aktualizacji, która poprawiłaby jakość rozgrywki w Ghostwire: Tokyo na Xboksach Series X|S.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Ghostwire: Tokyo.