Suicide Squad: Kill the Justice League zaliczy istotne zmiany? Twórcy mogą usunąć jeden z problemów gry
Jak dużo można zmienić w przygodzie przez dziewięć miesięcy? Rocksteady Studios opóźniło premierę Suicide Squad: Kill the Justice League, ponieważ deweloperzy chcą poprawić doświadczenie graczy. Firma chce podobno zmierzyć się z dużym problemem gry, przez który twórcy musieli zmierzyć się ze sporą krytyką.
Z samego rana informowaliśmy o przełożeniu daty premiery Suicide Squad: Kill the Justice League. Rocksteady Studios otrzymało dziewięć dodatkowych miesięcy i temat gry skomentował Jason Schreier, który uważa, że jest to za mało na wielką przebudowę produkcji.
Odrobinę inne spojrzenie na sytuację przedstawił Jez Corden z Windows Central, który słyszał, że opóźnienie jest związane z chęcią istotnych zmian w Suicide Squad: Kill the Justice League – autorzy mogą usunąć wymóg stałego połączenia z serwerami.
Słyszałem, że częścią opóźnienia Suicide Squad jest usunięcie/poprawienie elementu "always online".
I've heard that part of the delay to Suicide Squad is to remove/rework the "always online" component. https://t.co/AwNB9j5HWq
— Jez (@JezCorden) April 13, 2023
Nie jest to oczywiście pełna przebudowa i wyeliminowanie wszystkich bolączek pozycji, które zostały dostrzeżone przez fanów po prezentacji rozgrywki, jednak twórcy mogą wykorzystać szansę i zminimalizować negatywne komentarze.
Bardzo możliwe, że w następnych miesiącach nie usłyszymy o Suicide Squad: Kill the Justice League, ponieważ deweloperzy powinni zająć się poprawkami, ale zapewne na tegorocznym The Game Awards zobaczymy nowy zwiastun przygody.