SpellForce III Reforced. Deweloperzy wyjaśniają jak przenieśli sterowanie na kontrolery konsol
SpellForce to seria w prawdziwym pecetowym rodowodem, która to od samych swoich początków unikała wychodzenia poza komfortowe blaszane podwórko. Teraz za sprawą odświeżonej "trójki" marka po raz pierwszy wkroczy na konsole.
Będzie to bardzo ważna premiera w dziejach RTS-ów na konsolach, albowiem SpellForce łączy w sobie aż dwa gatunki na raz i jego sterowanie bywa naprawdę szalenie skomplikowane. Aby jednak rozwiać nasze wątpliwości ekipa Grimlore Games postanowiła przygotować specjalny materiał promujący nadchodzącą produkcję, w którym objaśnia nam jak tak złożony system został rozbity na sterowanie kontrolerem.
Jeśli nie wiecie o czym mowa, śpieszę z wyjaśnieniami. Marka SpellForce łączy w sobie klasycznego RTS-a z budowaniem bazy jak na przykład Dawn of War czy WarCraft z elementami RPG, gdzie sterujemy naszymi bohaterami, ci zaś mają specjalne umiejętności no i oczywiście pomagają nam w rozwoju miasteczka i naszej armii. Poniższy materiał pozwoli wam przekonać się, czy zaplanowana na 7 czerwca pozycja będzie tym na co być może od dawna czekaliście.