Ubisoft coraz bardziej poirytowany krytyką grafiki w Watch_Dogs
Gry
6635V
Ubisoft wydając najnowszy trailer Watch Dogs otworzył puszkę pandory. W Sieci rozgorzała dyskusja na temat słabszej niż się spodziewano oprawy graficznej, Sprawa ciągnie się już kilka dni a porównań z trailerem z 2013 pojawia się coraz więcej. Dlatego pracowników studia zaczyna to powoli irytować.
Podczas konferencji na żywo Jonathan Morin, dyrektor kreatywny Watch_Dogs, wspomniał, że ludzie nie muszą "martwić" się o grafikę. Według niego gracze zamiast narzekać na trailer, który został stworzony po to, aby przybliżyć postać Aidena i tło fabularne, powinni przeczytać wrażenia dziennikarzy opublikowane w ostatnich dniach. Z nich ma właśnie wynikać, że Watch_Dogs prezentuje się świetnie.
Morin zakończył mówiąc, że nie rozumie skąd w ogóle wzięła się taka fala krytyki. Podobnie zareagował zresztą na swoim Twitterze, gdzie zapytany przez jednego usera o to, czy gra będzie wyglądała na PS4 tak, jak na słynnym trailerze z E3 2013, odparł - "na litość boską tak".
Na koniec rozluźnijmy nieco atmosferę i posłuchajmy jak Aiden wypada w japońskiej wersji trailera :)