Titanfall: Nie będzie kampanii dla jednego gracza, bo nikt jej nie kończy
Gry
1898V
Osoby, które liczyli, że w Titanfall pojawi się kampania dla jednego gracza muszą tym razem obejść się smakiem. Jak powiedział Vince Zampella dowodzący ekipą z Respawn Studios, firmie nie opłaca się tracić na nią czasu.
Nie wiem skąd Vince ma takie dane, ale z jego słów wynika, że w grach pokroju Titanfall kampania singleplayerowa jest zbędna.
Tworzymy te misje dla jednego gracza, które zajmują niemal całą uwagę studia, zespół siedzi nad tym sześć miesięcy, a gracze poświęcają temu osiem minut. A ilu z nich kończy całą kampanię? Jest to niewielki procent. Wszyscy przechodzą pierwszy poziom, ale do samego końca dociera może 5%
Inna sprawa, że w tym konkretnym przypadku od samego początku wiedzieliśmy, że gra zaprojektowana została przede wszystkim z myślą o potyczkach multiplayerowych. Pytanie jak duży odsetek graczy liczył na to, że mimo wszystko będzie można spędzić kilka godzin poznając samotnie realia gry?