Killzone 3 ze zmienioną koncepcją sterowania
To, że Killzone 3 ma obłędną grafikę już wiemy. Zwykłe screeny w 2D wyglądają tak, jakby były trójwymiarowe (deweloper bawi się umiejętnie efektem głębi ostrości). Napływają jednak kolejne informacje: Killzone 3 zrywa z modelem sterowania z "Dwójki"!
To, że Killzone 3 ma obłędną grafikę już wiemy. Zwykłe screeny w 2D wyglądają tak, jakby były trójwymiarowe (deweloper bawi się umiejętnie efektem głębi ostrości). Napływają jednak kolejne informacje: Killzone 3 zrywa z modelem sterowania z "Dwójki"!
Szef zespołu Guerilla, Herman Hulst, powiedział w wywiadzie udzielonym magazynowi OPM, że sterowanie w Killzone 3 będzie znacznie bliższe standardom "bieganych, żywiołowych-strzelanin".
Sterowanie w Killzone 2 było przez wielu miłośników shooterów krytykowane za zbyt dużą bezwładność i "ślamazarność". Teraz Killzone 2 będzie przypominać standardową strzelaninę, z ostrymi jak brzytwa odpowiedziami bohatera na polecenia gracza.
Jeszcze jedna wiadomość od Guerilla: wraca opcja wyboru schematu sterowania.
"Jestem przekonany, że kiedy wyjdzie Killzone 3 gracze znajdą dla siebie obłożenie pada, które będzie optymalne. Chcemy by każdy był tutaj zadowolony" - powiedział Herman Hulst
Mam wrażenie, że miłośnicy Killzone mogą mieć mieszane odczucia, co do poczynionych zmian. Czy rzeczywiście "ciężkie" sterowanie w Killzone 2 Was denerwowało? Czy czasem właśnie ten element nie zapewniał Killzone 2 oryginalności?
Przypominam przy okazji o wrażeniach Butchera, związanych z Killzone 3, prosto z targów w Los Angeles! Wszystko znajdziecie w bieżącym numerze PSX Extreme.