Hades obecnie bez planów na sequel. Twórcy nie myślą jeszcze o kolejnych grach z serii
![Hades obecnie bez planów na sequel. Twórcy nie myślą jeszcze o kolejnych grach z serii](https://pliki.ppe.pl/storage/9423faae6a8385404c75/9423faae6a8385404c75.jpg)
Wygląda na to, że na ten moment nie ma absolutnie żadnych - choćby wstępnych - planów w kwestii pełnoprawnej kontynuacji ubiegłorocznego hitu od Supergiant Games.
Hades to tytuł, który pojawił się znikąd i zagarnął ogromną pulę nagród w przeróżnych konkursach wieńczących ubiegły rok. Supergiant Games stworzyło projekt, który angażował dziesiątki osób i nie dziwi fakt, że z czasem zdecydowali się wydać go na kolejne konsole. Zaraz będziemy mogli grać już na każdej konsoli minionej generacji, a przy tym pojawi się taka możliwość także na next-genach.
Ostatnio na łamach portalu NME pojawił się bardzo interesujący wywiad z twórcami ze studia Supergiant Games, w którym poruszono temat potencjalnej kontynuacji. Nie jest przecież żadną tajemnicą, że w branży gier kury, które znoszą złote jajka, próbuje się później tworzyć ponownie. Z drugiej strony, ta konkretna ekipa niekoniecznie żyje w podobnym przekonaniu - wystarczy spojrzeć na Bastion, Transistor i Pyre.
![Ekspres KITCHENAID 5KCM1209EOB Czarny](https://www.mediaexpert.pl/media/cache/resolve/gallery_xml/images/27/2791467/Ekspres-KITCHENAID-5KCM1209EOB-Czarny-front.jpg)
![Mysz RAZER DeathAdder V3 Pro + HyperPolling Dongle](https://www.mediaexpert.pl/media/cache/resolve/gallery_xml/images/64/6488964/Mysz-RAZER-DeathAdder-V3-Pro-HyperPolling-Dongle-frontowe.jpg)
![Maskotka SIMBA Disney Minnie 6315870227](https://www.mediaexpert.pl/media/cache/resolve/gallery_xml/images/43/4324856/Maskotka-SIMBA-Disney-Myszka-Minnie-6315870227-front.jpg)
![Powerbank LAMAX Journey 12000mAh 20W Czarno-niebieski](https://www.mediaexpert.pl/media/cache/resolve/gallery_xml/images/73/7392796/Powerbank-LAMAX-Journey-12000mAh-Czarno-niebieski-front-skos.jpg)
Nie wiemy [czy Hades będzie tylko jednorazową przygodą - przyp. red.]. W przeszłości nigdy nie wiedzieliśmy, co będzie dalej. Nie planujemy naszej następnej gry, dopóki w stu procentach nie skończymy zajmować się obecną. Myślę, że częściowo wynika to z tego, iż chcemy mieć pewność, że panuje stuprocentowe zaangażowanie w konkretny projekt - zamiast liczyć kurczaki, zanim się wyklują.
Trzeba oddać twórcom, że podejście tego typu jest naprawdę sensowne. Wiele studiów przejechało się na planowaniu jednych gier, zanim kończono drugie. Tu kultura pracy zdaje się zakładać nieco inne podejście i brzmi to bardzo zdrowo. Tymczasem pozostaje zachwycać się tym, co ma do zaoferowania Hades.