Twórca Resident Evil tworzył grę o karaluchu, ale nie została ona zatwierdzona przez kierownictwo
Shinji Mikami oznaczył, że pewien czas temu - wraz z deweloperami ze studia Tango Gameworks - pracował nad grą, w której sterowalibyśmy ogromnym karaluchem.
Twórca oryginalnego Resident Evil podzielił się informacją, iż pewien czas temu tworzył tajemniczą grę o bardzo niebezpiecznym karaluchu, która koniec końców nie została zatwierdzona przez kierownictwo, a co za tym idzie, nie ujrzała ona nigdy światła dziennego.
Shinji Mikami, zasłużony japoński deweloper, jest znany z projektowania wielu tytułów, które z różnych względów wylądowały w koszu. Projekt o nazwie kodowej "Noah" - tak jak wspomniałem przed chwilą - miał umożliwić odbiorcom przejęcia kontroli nad wstrętnym karaluchem, który eliminowałby spore grupy wrogów. Miała być to znacznie mniejsza produkcja od chociażby The Evil Within, ale na pewno nie zabrakłoby w niej otoczki fabularnej.
Na papierze "Noah" może brzmieć dosyć... dziwnie, ale gdyby Mikami zadbał o wiele mechanik i dopracował najważniejsze funkcje gry do maksimum wraz z pomocą innych deweloperów ze studia Tango Gameworks, sporo jego fanów mogłoby uznać projekt o karaluchu za interesujący.