Deweloperzy Plague Inc. nie są zadowoleni z sukcesu gry, który osiągneła po wybuchu koronawirusa w Chinach
Deweloperzy odpowiadający za Plague Inc. oznajmiają, że nie chcą, aby ich gra służyła jako narzędzie edukacyjne na temat wirusów.
Plague Inc: Evolved odnotowało w ostatnich dniach ogromny wzrost popularności - wszystko to dzięki koronawirusowi, który wybuchł niedawno w Chinach. Deweloperzy ze studia Ndemic Creations, twórcy produkcji, w której zarządzamy epidemią ujawnili oficjalnie, że zawdzięczają gwałtowny wzrost sprzedaży ostatnim wydarzeniom w Chinach.
Deweloperzy nie są zbyt zadowoleni z faktu, że ich produkcja wybiła się na nieszczęściu innych osób, ale nie ukrywają, że wzrost zainteresowania był bardzo potrzebny. Studio również oznajmia, że nie chce, aby ich gra służyła jako narzędzie edukacyjne:
Plague Inc. istnieje od ośmiu lat i za każdym razem, gdy dochodzi do wybuchu choroby, widzimy wzrost liczby graczy, ponieważ ludzie starają się dowiedzieć więcej na temat rozprzestrzeniania się chorób i zrozumieć złożoność epidemii wirusowych.
Specjalnie zaprojektowaliśmy grę, aby była realistyczna i zawierała wiele informacji, nie wyolbrzymiając przy tym poważnych problemów w świecie rzeczywistym.
Pamiętaj jednak, że Plague Inc. to gra, a nie model naukowy, a obecna epidemia koronawirusa w Chinach to bardzo groźna sytuacja, która dotyka ogromną liczbę ludzi. Zawsze zalecamy, aby gracze otrzymywali informacje bezpośrednio od lokalnych i globalnych organów ds. Zdrowia.
Plague Inc. to gra strategiczna, w której musimy symulować wybuch choroby - naszym głównym celem jest wybicie wszystkich osób żyjących na planecie - musimy użyć wszelkich środków, aby rozprzestrzenić wirusa na całym świecie, zanim lekarze przygotują lekarstwo.
Warto zajrzeć na: