Battlefield 3 - czemu ograniczono zniszczenia?

Gry
1733V
Battlefield 3 - czemu ograniczono zniszczenia?
Roger Żochowski | 18.11.2011, 12:13

Poziom zniszczeń w Battlefield 3 został przez wielu graczy bardzo negatywnie odebrany, zwłaszcza jeśli pamiętali oni akcje, jakie można było odstawiać w Bad Company 2. Producenci gry jak lew bronią jednak swoich racji.

Poziom zniszczeń w Battlefield 3 został przez wielu graczy bardzo negatywnie odebrany, zwłaszcza jeśli pamiętali oni akcje, jakie można było odstawiać w Bad Company 2. Producenci gry jak lew bronią jednak swoich racji.

Dalsza część tekstu pod wideo
xxxxx

 

Tę trapiącą kwestię postanowił skomentować teraz Alan Kert z DICE. Jak tłumaczy on wprowadzone "ograniczenia"?
 

"W trzeciej odsłonie Battlefielda pragnęliśmy wrócić do walk rozgrywających się w mieście rodem z Battlefield 1942 i Battlefield 2. To wymagało od nas skupienia się nie tyle na destrukcji całych budynków, co ich fasad."
 

- zaznaczył. Alan nie rozumie też lamentu niektórych graczy, gdyż jego zdaniem wszystko zagrało jak w szwajcarskim zegarku:


"Wydaje mi się, że to rozwiązanie sprawdziło się naprawdę dobrze, a biorąc dodatkowo pod uwagę rozmiar poszczególnych map, skala destrukcji jest nawet większa niż w Battlefield 2."
 

Zgodzicie się z przedmówca, czy macie mimo wszystko odmienne zdanie?  
 

Źródło: własne

Komentarze (67)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper