"DLC to inteligentne planowanie"

Gry
888V
"DLC to inteligentne planowanie"
Roger Żochowski | 17.11.2011, 09:28

Wielu graczy nie kryje oburzenia, gdy developer danej gry zapowiada DLC zanim ta pojawi się na rynku. Firmy postanowiły jednak bronić swoich racji, a głos w tej drażniącej sprawie zabrał jeden z przedstawicieli Epic Games.

Wielu graczy nie kryje oburzenia, gdy developer danej gry zapowiada DLC zanim ta pojawi się na rynku. Firmy postanowiły jednak bronić swoich racji, a głos w tej drażniącej sprawie zabrał jeden z przedstawicieli Epic Games.

Dalsza część tekstu pod wideo
xxxxx

 

Rod Fergusson ze wspomnianego we wstępie studia zaznaczył, że dodatkowa zawartość wymaga wczesnego i inteligentnego planowania, dlatego firmy pracują nad nią już w czasie dewelopingu właściwej gry.

"Niektórzy gracze uważają, że dniem, w którym mamy prawo zacząć prace nad DLC, jest dzień premiery podstawowej wersji gry. To jednak nie działa w ten sposób."

- zaznaczył Ron. Dodał również, że wydawanie kolejnych dodatków pozwala zatrzymać ludzi przy danej produkcji, której po prostu nie będą chcieli odsprzedawać. I byłbym w stanie to wszystko zrozumieć, gdyby nie doświadczenia z przeszłości. Przykład Resident Evil 5 pokazał, że czasem developer celowo wycina gotowy fragment gry, by zarobić na nim po premierze.  Jakby nie patrzeć to też planowanie, ale chyba niezbyt fair w stosunku do graczy.

Źródło: własne

Komentarze (69)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper