Zero Division - opis gry
Zero Division to karcianka (deckbuilder) wyprodukowana przez Robot Cat Games i wydana przez Astrolabe Games. Tytuł ukazał się na PC.
Rozgrywka - Zero Division
W grze przejmujemy kontrolę nad trójką operatorów (z dziewięciu do wyboru), których zadaniem jest dotrzeć do jądra Zerzura City, miasta, które zostało zniszczone w wyniku wojny toczonej AGI (Artificial General Intelligence).
W trakcie walki każdy operator ma swoją mini-rękę kart, wyświetlaną pod portretem postaci. Każdy członek drużyny może zagrać tyle kart, na ile pozwala jego pula AP, zadając obrażenia, wzmacniając pancerz lub aktywując umiejętności ofensywne i defensywne. Niektóre karty są specyficzne dla danego operatora (np. zdolność Specjalisty do tworzenia holograficznych klonów), ale inne można zastosować do dowolnego lub nawet wszystkich sojuszników.
Dodatkowo, operatorzy mają bezpośredni atak, który zwykle mogą wykonać przynajmniej raz na turę. Karty "Rally" mogą zwiększyć liczbę tych ataków, np. pozwalając Asaltowi uderzyć dwa razy, ale kosztem AP w kolejnej turze. Operatorzy mają też specjalne umiejętności, które można aktywować bez zużywania puli AP.
Sukces w grze zależy od synergii zespołowej i radzenia sobie z trudnymi sytuacjami, np. słabymi kartami. Kluczowe jest analizowanie kart i strategiczne rozgrywanie ich, np. najpierw używając kart, które wzmacniają atak całej drużyny, by zwiększyć skuteczność kolejnych akcji. Zwycięstwo wymaga nie tylko dobrych kart, ale też ich odpowiedniego wykorzystania w określonej kolejności. Jeśli zdrowie operatora spadnie do zera, opuszcza on rundę, ale wraca w następnej walce z częścią początkowego zdrowia.
Głównym wariantem rozgrywki w Zero Division jest fabularna kampania, ale oprócz tego twórcy przygotowali też Draft Mode, w którym ścieramy się z losowymi, coraz trudniejszymi bossami.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych